Midtre Gauldal kommune har 40 % ledig stilling som logoped

PP-tjenesten har 4 årsverk med 1 leder, 1 logoped og 3 saksbehandlere hvorav en stilling er delt i 60/40 under enhetene helse og familie og enheten oppvekst. PP-tjenesten er kommunens sakkyndige organ i spørsmål om spesialpedagogisk hjelp for barn under skolepliktig alder, spesialundervisning i skolen og i voksenopplæringa.
Logoped
Kvalifikasjoner:
- Godkjent logopedutdanning
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, gode digitale ferdigheter
- Førerkort klasse B og disponerer egen bil
- Oppdatert kunnskap og god forståelse for relevant lovverk
Personlige egenskaper:
- Tydelig, løsningsorientert, fleksibel og besluttsom med god gjennomføringskraft
- Du arbeider godt selvstendig og i team
- Du er strukturert, effektiv, tydelig både for kolleger og samarbeidspartnere
- Du har oppdatert kunnskap innen det logopediske feltet
- Du bidrar med godt humør i arbeidsmiljøet
- Personlig egnethet vektlegges
Midtre Gauldal kommune tilbyr:
- Kompetanseutvikling
- Lønn etter avtale, gode pensjons og forsikringsordninger, bedriftshelsetjeneste
- Kjøregodtgjørelse etter gjeldende satser
- Et utviklingsorientert og trivelig arbeidsmiljø
Eventuelle spørsmål rettes til:
Linda Havdal på tlf. 938 60 744, eller epost linhav@mgk.no
Oddveig Børset på tlf. 72403093/958 99 412, eller send epost til odb@mgk.no
ID – Logoped - 1405
Søknadsfrist
Søknadsskjema