Ledig stilling som økonomi-/personalmedarbeider ved enhet Pleie og omsorg- INTERN UTLYSNING
Midtre Gauldal kommune søker etter en medarbeider i 100 % stilling til å arbeide med oppgaver knyttet til økonomi og personal ved enhet Pleie og omsorg. Stillingen inngår i enhetens stab-/støttetjenester og vil jobbe tett opp mot med enhetens ledergruppe. Stillingen rapporterer direkte til enhetsleder, og kontorsted vil til vanlig være ved Midtre Gauldal sykehjem. Enheten består av sykehjem med vaskeri og kjøkken/kantine, 4 bo- og dagsenter, hjemmesykepleie, hjemmehjelpstjeneste og 3 avdelinger for funksjonshemmede, totalt 160 årsverk.
Hovedoppgaver
· Bistand og støtte til enhetens ledergruppe innenfor områdene personal og økonomi
· Administrative oppgaver innenfor personalområdet som blant annet personalmeldinger, sykefraværsarbeid, rapportering og skriving av arbeidsavtaler og annet lønnsrelaterte oppgaver
· Budsjett- og regnskapsarbeid inklusive rapportering, fakturering og innkjøp
· Arbeidsmiljøutvikling og IA - arbeid i samarbeid med avdelingslederne
· Utvikling og kontinuerlig kvalitetsforbedring av arbeidsprosesser innenfor områdene personal og økonomi
Kompetanse
Kvalifikasjoner
· Relevant høgskoleutdanning innenfor fagområdene HR og/eller økonomi
· God skriftlig og muntlig framstillingsevne
· God kompetanse i bruk av digitale administrative verktøy
Ønsket erfaring/praksis
· Erfaring med saksbehandling innenfor HR-området
· Erfaring med budsjett-/regnskapsarbeid/økonomirelaterte arbeidsoppgaver
· Erfaring med administrativt arbeid i offentlige sektor
· Erfaring fra endrings- og omstillingsprosesser
Personlige egenskaper
Vi leter etter deg som er
· strukturert og systematisk
· utvikling- og endringsorientert – du må være fremoverlent, nytenkende og se muligheter
· har evne til å motivere medarbeiderne, engasjere og vise retning
· har stor arbeidskapasitet og er fleksibel
· har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, er lojal og selvstendig
· er målrettet og resultatorientert
Vi tilbyr
· Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
· Et arbeidsmiljø preget av høyt tempo og faglig kompetente medarbeidere
· Variasjonsmulighet mellom selvstendig arbeid og teamarbeid
· Lønn i hht. til gjeldende avtaler
· Gode pensjons- og forsikringsordninger
Stillingen er ledig fra dags dato. Tiltredelse etter avtale.
Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder.
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til enhetsleder for pleie og omsorg, Kristin Grindstuen, tlf. 72 40 31 96 / 91 30 59 38, eller assisterende kommunedirektør Bodil Brå Alsvik, tlf. 91311248.
søknadskjema